Edisi Paling Hangat! Alexa Ranking Naik Lagi - Wah Suke..!

Oleh Kaki Wayang on

Pertama kali Alexa Ranking blog ni berada dibawah 300,000 setelah beberapa bulan berusaha untuk memperbaiki kedudukan dalam kalangan blogger-blogger di seluruh dunia dan diperingkat Malaysia..dengan bantuan kemaskini entri pada setiap hari dan kehadiran pengunjung yang tak putus-putus walaupun pada waktu 1am-6am (waktu orang semua dah tido)..menyumbang kepada peningkatan yang begitu ketara terhadap Alexa Ranking ini..

Blog ini bermula ditangga ke 27,000,000 di dunia..dan kini..ianya berada pada kedudukan 293,567 (Global Ranking) dan yang ke 1,439 di Malaysia..masih jauh lagi nak kejar blogger-blogger hebat seperti Ben Ashaari, Denaihati, Erti Kehidupan, Yuyu Zulaikha mahupun Eyriqazz..

Sila jangan gelak eh kedudukan yang tak seberapa  dan tak kukuh lagi ni..

Tapi aku masih berbangga dengan kedudukan yang ku capai setakat ini..InsyaAllah ranking ini akan sentiasa diperbaiki dari semasa ke semasa..bergantung kepada trafik dan kemaskini entri..

Apa pun jutaan terima kasih dirakamkan khas kepada semua pembaca blog ini..sudi-sudikanlah membaca dan sentiasa mencari maklumat di blog ini..InsyaAllah isi kandungan blog akan sentiasa diperbaiki akan mutunya..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...