Edisi Informasi! Dapatkan Pendapatan Online Melalui ChurpChurp!

Oleh Kaki Wayang on


Mesti korang dah bengang kan sebab Pak Cik dan Mak Cik Nuffnang korang tu tak gerak-gerak..Bila tengok tang amaun..asyik-asyik RM0.25 sen..itupun bertuah kalau dapat..tak pun dah setahun berblog baru dapat RM1.00..sedih tak? Ntah-ntah korang siap ada yang menyumpah lagi sebab Nuffnang tak gerak-gerak..

Lagi sedih bila, Blog hari-hari update..tapi tetap tak dapat sesen pun dari Nuffnang..so, nak dapat income lebih dari berblog yang paling mudah adalah dari adik beradik dan sekutu Nuffnang iaitu dari ChurpChurp..


Sekarang ni korang dah tak perlu dah nak sign up melalui form yang panjang berjela tu..Nak register senang jew..G KAT LINK NI: GET REWARDED..dan ikut arahan seterusnya..dan apabila dah login..korang dah boleh dapatkan income dengan kongsikan link dengan pergi ke ruangan Get Rewarded (seperti dalam gambar) dan kemudian klik mana-mana iklan yang terdapat di situ dan klik SHARE THIS di sebelah kanan..dan anda terus boleh share kan link tersebut melalu Facebook dan Twitter anda..

Setiap klik mempunyai nilainya yang tersendiri..so, mudah kan..tak yah lah tunggu Nuffnang tu..dengan ChurpChurp hidup anda akan lebih bermakna..hidup anda akan lebih bahagia dengan blogging yang boleh kaut income melalui internet..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...