Betol-betol Hangat! Bila lah weh..nak cecah 500?

Oleh Kaki Wayang on

http://capturingfantasy.com/wp-content/uploads/2010/02/Leader-Follower1.jpg

Hahahaha..statement dan tajuk yang sangat tak hengat..Blog ini kini sudah mencapai usia 6 bulan kot..sejak April yang lalu..dan kini Follower adalah seramai 436 Orang..yang aku percaya masih ramai lagi sebenarnya Silent Reader blog aku yang sangat kamil dan tak seberapa ini..cuma "diorang" ni malas sikit nak tekan button follow tu..tu sebab sampai sekarang follower tak sampai-sampai lagi 500 orang..agak-agaknya bila nak sampai ek?

Mungkin sebab blog ni tak berapa best sangat kot kan..dan aku percaya masih ramai lagi blogger-blogger yang menghadapi dilema ini..tapi penting sangat kah follower tu? Kekadang ada yang datang sekali je..pastu terus tak datang-datang dah..ada yang tekan button follow dan terus tak muncul-muncul..so, apa gunanya kuantiti pada follower? Sampai ke matlamat nak berblog? Kenapa kita berblog? Sebab nak cari follower ramai-ramai atau nak sebarkan maklumat?

Tepuk dada tanya selera yer para blogger-blogger sekalian...



Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...