Betol-betol Hangat! Permohonan Kemasukan ke UiTM sesi 2 2011/2012 kini dibuka!

Oleh Kaki Wayang on

Tentu ramai yang nak sambung belajar kan..yang tak berjaya namanya dipilih pada sesi pertama..dah tentu tidak akan melepaskan peluang bagi pengambilan Sesi 2 ini kan..so, apa lagi cepat-cepat mohon..tawakal dan usaha..insyaAllah anda akan berjaya...


http://www.2dayblogger.com/blog/wp-content/uploads/2010/05/logo_uitm.jpg


• Profesional
• Sarjana Muda – Sepenuh Masa (S)
• Sarjana Muda – Pelajar Luar Kampus (PLK) / Setara Sepenuh Masa (SS)



CARA MEMOHON MELALUI APLIKASI DALAM TALIAN (ONLINE APPLICATION)


1. Permohonan untuk program yang ditawarkan adalah melalui aplikasi dalam talian (Online).


2. Permohonan dalam talian melalui laman web www.online.uitm.edu.my akan dibuka pada 15 Oktober 2011 (Jumaat) Jam 12 Tengahari sehingga 16 November 2011


3. Pemohon dikehendaki membuat pembayaran yuran pemprosesan dengan menggunakan nombor kad pengenalan pemohon (bukan wakil), di mana-mana cawangan Bank Simpanan Nasional (BSN) atau menggunakan mesin ATM BSN bermula 15 Oktober 2011 sehingga 16 November 2011.


4. Setelah membuat pembayaran, pemohon boleh melakukan permohonan melalui laman Web Aplikasi Elektronik UiTM yang beralamat www.online.uitm.edu.my dengan memasukkan nombor slip yang didapati dari kaunter Bank Simpanan Nasional (BSN). Pemohon diingatkan agar menyimpan slip pembayaran untuk tujuan rujukan dan sebagai bukti sah pembayaran.


5. Sila baca dan teliti senarai serta syarat program sebelum mengisi permohonan agar pemohon tidak tersalah memilih program.


6. Pemohon dinasihatkan mencetak maklumat permohonan yang telah muktamad tersebut sebagai bukti permohonan telah dibuat.


Untuk memohon secara online sila layari: Permohonan Kemasukan ke UiTM Online!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...