Betol-betol Hangat! Blog Pilihan #3!

Oleh Kaki Wayang on


Bagi menghargai FOLOWER-FOLLOWER aku yang dah semakin ramai (bagi aku)..walaupun tak standing dengan blogger-blogger lain yang kini sudah mencapai 20k Follower..tapi aku masih sempat untuk membantu mereka dari beberapa segi dalam usaha untuk mempromosikan blog mereka yang masih baru itu..

Untuk itu, bagi membantu mempromosikan blog mereka..aku kini mengadakan beberapa siri segmen Blog Pilihan..dan pada kali ini dua buah blog dipilih atas entri-entri “hangit” tak hengat mereka itu..apa pun tahniah dan teruskan berblog kerana..tidak semua blogger mempunyai entri yang sama, teknik penulisan yang sama dan gaya olahan entri yang sama..semuanya ada kelebihan dan kekurangan..jadikan kekurangan itu sebagai iktibar dan motivasi agar kita mampu untuk menjadi yang lebih baik dan memperbaiki kekurangan itu..

Namun begitu kelebihan yang ada pada setiap blogger harus dikekalkan dan dipertingkatkan..olah entri anda sebaik mungkin..jangan entri dulu dan sekarang sama je teknik penulisannya..Sebagai blogger baru, ini hanyalah teguran sesame blogger yer..tidak ada kaitan pun dengan sesiapapun..Cuma inilah yang terjadi dalam kalangan blogger-blogger sekarang..

Blog Pilihan Betol-betol Hangat!






So, kengkawan..silalah ringankan tangan anda yer untuk ke blog-blog mereka yang terpilih ni..sesungguhnya tanpa pembaca siapalah mereka..dan begitu juga blog aku ni..kalau korang takde, takkan ada follower-follower macam korang..dan takkan sampai pageviews aku macam tu..

P/s: Blog pilihan ini akan dilakukan dari masa ke semasa..dan itu semua adalah dari senarai follower-follower aku k.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...