Edisi Panas! Foto dan Video Lucah Adalah Milik Heroin Karipap-Karipap Cinta?

Oleh Kaki Wayang on

Seharian OHBULAN! bertungkus-lumus bersama Rotikaya untuk mengenalpasti adakah benar wajah didalam screenshot 18sx tersebut adalah milik MA ataupun tidak.

Namun, setelah sama-sama meneliti video tulen yang berdurasi hampir 30 saat bersama rakan media kami, akhirnya kami pasrah kerana tidak mungkin gadis yang bertudung dan mempunyai “bakat” membuat karipap boleh melakukan perkara sebegini. Video yang dihantar oleh pengirim tidak dikenali ini tidak dapat kami siarkan kepada anda, hanya gambar sebagai tatapan umum. Harap maklum.

Sebelum ini, MA pernah membintangi filem berjudul “Karipap-Karipap Cinta” bersama Gambit Saifullah. Tidak mendapat kutipan yang tinggi, filem ini tersenarai dalam filem sendu dan mendapat kritikan hebat dari penonton serta pengkritik filem.

Kami sendiri tidak pasti samada gadis didalam gambar ini adalah MA ataupun tidak. Anda lihat sendiri dan nilaikan adakah benar. Kami berharap sangat bahawa para pembaca akan berkata ini hanyalah pelanduk dua serupa dan fitnah semata-mata. Mungkin video yang dihantar kepada kami telah diedit untuk menjatuhkan MA, siapa tahu, kan?

Kita tunggu sahaja kenyataan balas dari MA berkenaan video dan gambar bogel mirip dia selepas ini ya! Apa yang pasti, status Blackberry Messenger (BBM) MA pada waktu ini ialah, “Biar orang nmpk kita buruk luaran, asalkan cantik dalaman..nite ;)”.

Kredit: OhBulan dan Rotikaya!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...