Betol-betol Hangat! Gambit Mohon Maaf

Oleh Kaki Wayang on

http://kaku.ohartis.com/fhoto/ohartis-gambit-mohon-maaf.png

Akhirnya Gambit Saifullah memohon maaf atas apa yang telah berlaku. Nama Gambit Saifullah yang tiba-tiba naik kerana menimbulkan kontroversi aksi mengghairahkan dalam klip terbabit..dia juga menyatakan dan menjelaskan bahawa beliau tidak berniat untuk memaki hamun peminat, blogger atau sesiapa pun dalam laman sosialnya mengenai isu berkenaan.

"Semua yang berlaku itu adalah salah faham kerana "bukan peminat" kerana menimbulkan huru hara dan kemarahan kepadanya". Kini lebih dari 5,000 komen terdapat dalam laman fan page nya. Kesemuanya menyatakan akan ketidak puasan hati mereka terhadap klip video yang telah dimuat naik ke Youtube baru-baru ini.

Gambit Saifullah juga berjanji akan lebih berhati-hati dalam mengeluarkan klip video dimasa akan datang. Semoga kesilapan lalu tak berulang.

P/s: Baguslah wahai Gambit Saifullah oooiiii..minta maaf banyak-banyak..mohon ampun ngan Allah SWT..dan banyakkan istighfar..sesungguhnya bukan anda sahaja, malah aku (Betol-betol Hangat!) sudah banyak kali disogokkan dengan kontroversi, gosip d an macam-macam "modal akhirat" seperti klip video ini..kita sebagai orang Islam sudah sepatutnya faham akan halal dan haram sesuatu perbuatan..Mintak maaf banyak-banyak kalau apa yang diungkapkan ini..Ini hanya pandangan peribadi dari BBH.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...