Betol-betol Hangat! Michael Owen dan Dimitar Berbatov kekal di Manchester United

Oleh Kaki Wayang on



Kepada peminat-peminat pasukan Manchester United..dan khususnya kepada peminat-peminat Michael Owen dan Dimitar Berbatov..anda akan berpeluang sekali lagi untuk menonton aksi mereka bersama Manchester United pada musim akan datang..walaupun tak dapat melihat secara live depan mata..anda masih lagi berpeluang melihat aksi mereka di kaca tv nanti.

Mengikut apa yang BBH dapati dari laman Facebook Wayne Rooney dan ESPN News..Nampaknya Manchester United masih lagi memerlukan kudrat kedua-dua penyerang itu untuk perebutan gelaran pada musim 2011/2012 nanti..

P/s: Aku ni peminat Michael Owen..rindu sangat dengan aksi lincahnya pada suatu ketika dahulu..biasanya BBH akan selalu melonjak kegembiraan bila Michael Owen berjaya menjaringkan gol..semoga dia akan berjaya menempatkan diri dikalangan kesebelasan utama nanti..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...