Betol-betol Speechless! Jangan Tengok dan Jangan Baca!

Oleh Kaki Wayang on

Pertamanya kredit gambar to Pak Syahot dan Mr Google atas gambar ini..aku tak mampu nak berkata-kata tu sebab aku mampu nak taip jew..kepada kengkawan yang sangat mudah nak muntah atau apa2 yang sewaktu dengannya..jangan tengok gambar ini yer..gambar ini adalah gambar bayi yang telah dibuang dari tingkat 5 flat Sentul..Kredit to LENSA ..

Dah ramai dah yang post entri ni..aku terlambat tapi atas dasar ingin berkongsi sesuatu BBH post jugak entri ini..semoga ianya menjadi pengajaran kepada manusia yang lain..korang dinasihatkan jangan TENGOK yer!!!

 

Beginilah natijahnya bila maksiat berleluasa..tanpa didikan agama, tanpa perikemanusiaan, tanpa hati perut, nyawa diambil dan dicabut dengan mudah..Ya Allah..jauhkanlah aku dari sebarang perkara yang mungkar.. 

P/s: Kenapa ada lagi manusia sekejam ini di muka bumi ini? BBH betol-betol kecewa dengan sikap segelintir manusia yang mudah menghukum bayi yang tak berdosa..meh bagi aku bayi tu kalau tak nak..aku sanggup jaga..tak sanggup tengok bayi seperti ini dibuang..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

syasyazi said...

kenapa dye wat baby macm tu cian nyer ...kpda ibu ygmlahirkan xksian ker baby uh dkandung ,mlhir kan bkn sng tok llui nyer npe jdk cm to.....tergmak dye wt cm tou kan2.......cian baby tou ,owg skunk susa nk dap baby boy,dye sng2 jep buang kan

Nurfara Hani said...

hmm

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...