Edisi Contest! Capture Contest: 500,000 Pageviews!

Oleh Kaki Wayang on



Alhamdulillah, semenjak dua minggu ni Pageviews Blog BBH ni nampaknya semakin hari semakin hidup..maksudnya..kalau dulu, bila masuk blog ni..hanya aku dan kawan-kawan je yang terjah blog adelah dalam 2, 3 orang yang online..dan purata sehari yang datang berkunjung hanyalah 50-100 sehari..

Sekarang ni..Alhamdulillah, PV pun dah naik UV pun naik juga..dan yang paling best..dalam seminggu ni hampir 100,000 PV dah dapat dan lebih kurang 70,000 UV..satu pencapaian yang agak membanggakan..tapi blog orang lain lagi hebat..100,000 tu dicapai dalam sehari jew..so, tak hairanlah PV diorang dah juta-juta..blog ni pun masih baru lagi sebenarnya..

Ok, apa yang korang perlu buat..(mengambil idea yang dicipta oleh Lulu Caldina) - Lulu Caldina sebenarnya baru je capai 1,000,000 PV..dan tahniah diucapkan kepada beliau..sebuah blog yang menarik sebenarnya..dan aku pun nak juga buat contest tu dan sebagai hadiahnya (ianya masih rahsia)..lepas dah capai 500,000 target aku nak capai 1,000,000 pula..

Apa yang korang perlu buat:

1. Kalau sekiranya anda sukakan blog ini, sila klik button LIKE dan jadilah follower blog ini..(Follower yang jujur je k..jangan dah tekan button follow..pastu esok tak datang dah..tu bukan follower yang setia)..tidak ada paksaan untuk anda..

2. Anda hanya perlu capture angka yang ke 500,000 dan hantarkan ke E-MAIL ataupun butiran seperti dibawah..

E-mail - puterabiru84@yahoo.com (Yahoo) atau politeknik84@gmail.com (Gmail)

3. Penghantar E-mail terpantas akan di umumkan sebagai pemenang..mudah bukan? Bertandinglah secara sihat dan jujur..tidak ada unsur penipuan..Oh ya kalau rasa-rasa payah sangat nak hantar e-mail..korang boleh buatkan satu entri KHAS untuk 500,000 PV ni dan letakkan link entri 500,000 PV kamu di sini..


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Kaki Wayang said...

Just testing

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...