Edisi Panas! Betul ke Tengku Sophia Menghina Islam dan Azan, Ke Fitnah?

Oleh Kaki Wayang on




Semakin ramai dan semakin banyak kes-kes macam ni di internet sekarang ni kan..ada yang menghina Sabah dan Sarawak lah.ada yang menghina Azan ketika diputarkan (dalam radio) kat McD lah..dan macam-macam lagi..semuanya itu tanda-tanda kita kini berada di Zon Tak Selamat (Zon Dunia dah nak Kiamat)..nape kata Zon Tak Selamat? Sebab bagi yang tak cukup amal kebajikan untuk dibawa bertemu dengan Allah SWT konfem tak selamat..dan begitulah sebaliknya..

Daripada sumber-sumber yang tak berapa boleh dipercayai..aku mendapat print screen ni melalui satu blog yang bloggernya sangat popular dan dia juga tak pasti akan kesahihannya..cuma kalau betul lah Si Tengku Sophia seperti yang dinyatakan ini menghina Azan dan Islam..memang patut pun seluruh umat Islam membangkitkan perasaan marah..tapi sebelum tahu akan kesahihannya..sila jangan buat sebarang fitnah dan sebarang spekulasi..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...