Betol-betol Hangat! Proton Tuah

Oleh Kaki Wayang on

Sebenarnya dah lama dah kisah ni keluar..cuma masa tu tak terfikir lagi nak keluarkan isu ni dalam bentuk artikel kat blog..sebab tak de blog lagi..so skg dah ada blog..aku masukkanlah dalam blog aku..Kali ni Betol-betol Hangat! akan memaparkan gambar-gambar Proton Tuah..product terbaru Proton..tapi kan Proton Tuah ni ntah lah akan keluar ke tak untuk pasaran dalam dan luar negara..mungkin sebab untuk tatapan je kot dan bukannya untuk dijual..tapi kalau dijual..dah tentu-tentu aku tak jadi nak beli Honda City atau kete lain..hahahaha..gempak siottt kete ni..









Amacam? Gempak tak kete ni..aku rasa kalau kete ni memang untuk dijual..mesti laku..dan aku salute tenaga mahir tempatan..dorg mampu wat design seperti ni..aku memang suka..sebenarnya kete ini diwujudkan bagi memperingati pahlawan berlima Melaka..iaitu Hang Tuah, Hang Jebat, Hang Kasturi, Hang Lekir dan Hang Lekiu...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

Yutaka Mushimura said...

perrrhh..giler smart design model tuah nih...aigoooo..

tips terbaru


Si Anu Yang Baru

Ketahuilah Apa Punca Anak Derhaka

Petua Untuk Mengandung - Petua Untuk Masa Kini Dan Masa Depan

Penyakit Jantung Bolehkah Dicegah???

Tips 10 Petanda Dia Jodoh Kita

Kaki Wayang said...

Aah memg smart giler..adik-beradik dier yg lain pon power..

Nisa' said...

Not bad.

Kaki Wayang said...

Memag not bad..sangat2 not bad..kalau keluar kete ni kat pasaran..sure aku beli..tapi kene lah tgk bajet dulu..sbb design cam ni, macam ni mahal jew

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...