Betol-betol Hangat! Lady Gaga Suka Lelaki Tua

Oleh Kaki Wayang on

http://cbswycd.files.wordpress.com/2010/07/lady-gaga.jpg?w=385&h=250

Tagline aku kembali dengan Betol-betol Hangat! Masakan tidak..baca je tajuk dah tau hangat dok..sape tak kenal Lady Gaga yang penuh dengan kontroversi iteww?Selepas berpisah dengan kekasihnya Luc Carl, Lady Gaga dikatakan bersedia mencari pengganti.

Antara kriteria hangat yang dicari adalah, lelaki tersebut mestilah berusia lebih 60 tahun. Alasannya mudah, “Saya tidak suka ke kelab malam. Kerana itu, setiap kali di England, saya akan ke pub dan minum bersama beberapa lelaki lelaki tua..

P/s: Macam-macam lah si Lady Gaga yang sangat gagah ni..dia ni tak habis-habis ngan kontroversinya yang Betol-betol Hangat!..dulu pakaian..sekarang nak berkasih pula ngan orang yang lebih tu..kalau dah umur 60 tahun tu bukan lebih tua tapi dah layak di panggil atuk gaytohhhh..cube korang bayangkan situasi ni…

Lady Gaga: Atuk..jom g pub..kita dating kat sana..(mode: heyyyy kejilaaaa)
Atuk: Volleh jew sayangku Gaga (mode: xpadan ngan umur)

Sori yer cik Gaga..i ni kadang-kadang mulut laser jugak..(mode: angkat tangan sambil berdoa mintak keampunan)

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...