Betol-betol Hangat! Maya Karin Dilacurkan Bapa Saudara

Oleh Kaki Wayang on

Wow..is it true? Maya Karin Dilacurkan Bapa Saudara? Biar betik koooo..bile masa pula dia dilacurkan bapa saudara sendiri..ape nak kene lah dengan dunia sekarang ni..tak boleh dibiarkan ni kalau macam ni..Begitulah kisahnya apabila filem yang diadaptasi dari Novel Ombak Rindu akan menjengah di pawagam tak lama lagi...Hahahahaha..suspen kerrnnn (dalam hati pembaca: tak suspen pon dah tau lama dah)

 Watak Izzah dalam Ombak Rindu

Tak kira dah lama ke dah basi ke..aku tetap nak post jugak tajuk ni..hahahahaha..al-kisahnya bermula apabila Novel Ombak Rindu hasil karya Fauziah Ashari. Filem Ombak Rindu adalah terbitan Astro Shaw dengan kerjasama Tarantella Pictures. Selepas Lagenda Budak Setan yang mencapai rating yang baik dalam filem sebelumnya..giliran Ombak Rindu pula akan ditayangkan di layar perak..sedikit sinopsis Ombak Rindu:
"Izzah (Maya Karin), gadis yatim piatu yang kematian ibu dan ayah akibat kemalangan jalan raya. Justeru itu, ayah saudaranya, Taha, mengambil tugas memelihara Izzah. Pada masa sama, Pak Cik Taha banyak berhutang. Disebabkan kesempitan wang dia sanggup menjual Izzah kepada seorang tauke kelab malam.
Di situlah dia berkenalan dengan seorang pelanggan bernama Hariz (Aaron Aziz). Hariz sanggup ‘membeli’ Izzah dengan harga yang mahal dari tauke kelab itu dan mahu membawa dia keluar dari neraka jahanam itu.
Atas permintaan Izzah, akhirnya Hariz berkahwin dengan Izzah, tetapi dengan syarat semuanya mesti dirahsiakan. Kehadiran Mila Amylia (Lisa Surihani), anak Tan Sri Rashdan, model dan pelakon terkenal akhirnya menggugat kebahagiaan Izzah dan Hariz. Apakah mereka bermadu?"
sumber: Limau Ais

Dan apa yang paling menarik sebenarnya Watak Maya Karin memerlukannya memakai tudung sepanjang filem itu nanti..begitulah watak Izzah yang bakal dijayakan oleh pelakon terkenal itu nanti..sedikit tentang Maya Karin aka Izzah:

“Ini kali pertama saya bertudung untuk sesebuah watak. Jadi, saya mengambil inisiatif dengan belajar agama dengan seorang ustazah selama dua hingga tiga jam sehari. Kelas kami berlangsung selama empat hari seminggu. Dengan cara ini, sekurang-kurangnya, saya dapat mendalami dan memantapkan lagi ilmu tentang agama dan budaya.
“Selain inisiatif memanggil ustazah, saya juga mendalami watak Izzah dengan mendengar muzik khas yang terdiri daripada lagu-lagu tradisional Terengganu, Kelantan, dan juga lagu wayang kulit semata-mata untuk mendapatkan ‘feel’. Malah, nak masuk kereta pun saya dah pakai tudung,” ujarnya yang manis bertudung ketika majlis sidang media filem ‘Ombak Rindu’ di Bukit Kiara baru-baru ini".


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...