Betol-betol Hangat! Siapa juara Mentor 5 malam ni?

Oleh Kaki Wayang on

Pada ketika ini aku sedang dan kini menonton Mentor 5 yang pada aku jauh lebih baik dari Akademi Fantasia 9..Pada pandangan korang sume sape yang akan menang eh?Salma?Shiha or Iqa?ape pon yang terjadi aku nak Salma menang..tak kira ape pon..tapi kalau juri buta dan pekak..aku rasa Salma tak kan menang..shedapppp la Salma nyanyi lagu Listen tu..terbayang2 pla Charice yang nyanyi lagu ni..hevattttt...

Kepada Iqa dan Shiha terima kasih jugak..anda telah memberikan saingan yang sangat baik kepada Salma..walaupun aku banyak dapat maklumat dari kengkawan aku yang Shiha dan Iqa sangat jauh untuk dibandingkan dengan Salma..aku ni macam nak sebelah kan Salma pla..ala memanglah aku memang sukakan Salma lah..orang Sabah bah..buli bah kalo kaooo...

Yang negatif:

Heyyy!!!kenapa Salma dapat 16 markah je..sedihnyer..kejam lah juri ni...macam tu ke juri awam yang dilantik...sangat professionalnya...

Yang Ironiknya:

Shiha dapat 17 Markah..adakah Iqa dapat 18 Markah???sesuatooo sangat..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...