Betol-betol Hangat! HDR goes again..(The Granny Attic)

Oleh Kaki Wayang on


Nak update blog..tak tau nak tulis ape..tetiber teringat pla design HDR yang aku dah wat..so aku akan post kan gambar tu utk tatapan umum dan share kat sume orang..macam biasa aku xde kamera yang canggih dan hebat macam kengkawan aku yg lain..so aku pun menggunakan dan memanipulasikan gambar yang diambil oleh seseorang yg amat ku kenali untuk dijadikan bahan ujikaji aku..



Dengan menggunakan Nikon D80 dan dengan kemahiran yang dia ada..maka wujudnya gambar yang bakal ku uploadkan ini..gambar Trip to Gunung Tahan..dah takde modal gambar baru dah aku..kene beli kamera DSLR dulu baru leh amik gambar2 chanteq..dan aku nak kongsikan sedikit tutorial berkenaan ngan HDR yang aku wat ni..seperti yang tertera di atas (pada tajuknya), The Granny Attic merupakan cara yang amat aku suka untuk memanipulasikan gambar ini. Gambar ni tertulis www.theinformations.wordpress.com, so jangan pula korang kata aku ni copy kat mana-mana site yer.. ni aku copy dari blog wordpress aku..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...