Betol-betol Bengong! Wanita Jual Dara Anak RM30,000.00

Oleh Kaki Wayang on

Untuk post ni aku tukarkan Tagline aku Betol-betol Hangat! Ke Betol-betol Bengong atas sebab tajuk dan ceritanya yang sangat bengong dan bodoh..sadis giler-giler..Cite ni bermula kat Salt Lake City, Seorang wanita sanggup mempertaruhkan dara anak perempuannya hanya kerana mahu mendapatkan duit. Dia menawarkan anak perempuannya itu kepada seorang lelaki dengan harga RM30,000.00..Gilo ko apo pompuan ni..sanggup menggadaikan anak sendiri..

Akibatnya wanita itu didakwa dengan dua pertuduhan penderaan seksual serta dua lagi tuduhan eksploitasi seksual.

P/s: Kekadang manusia tak mampu menahan nafsu bila ditawarkan duit sebanyak itu di depan mata..kalau aku pon, aku rasa terbeliak biji mato tengok duit sebanyak RM30,000.00..tapi Allah SWT anugerahkan aku akal dan fikiran yang lebih baik dari binatang dan wanita yang bergelar ibu ini..mintak-mintak dijauhkan lah dari bala seperti ini..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...