Betol-betol Hangat! Lauren Alainan Lawan Scotty McCreery

Oleh Kaki Wayang on

http://images.ctv.ca/archives/CTVNews/img2/20110524/800_idol_finale_lauren_alaina_scotty_mccreery_110524.jpg 

Teka- teki siapa dua peserta melangkah ke final program reality popular American Idol ke-10 akhirnya terjawab apabila Lauren Alainan dan Scotty McCreery diumumkan sebagai pilihan majority peminat.

Pada saingan minggu lalu, haley Reinhart diumumkan peserta terakhir tersingkir daripada program berkenaan. Lebih bermakna, Laureen dan McCreery Berjaya menambat 95 juta pengundi yang turut mencatat undian tertinggi dalam sejarah penerbitan berkenaan untuk episode sebelum final.

http://stateofmind13.files.wordpress.com/2011/05/lauren-alaina-and-scotty-mccreery-finale.jpg

Berita baik buat peminat tempatan, Final AI10 yang akan diadakan di Nokia Theatre, Los Angelespada 25 Mei ini dapat ditonton ecara langsung menerusi ASTRO. Ia akan disiarkan di saluran Star World (channel 711) jam 6 petang manakala ulangan jam 8 malam.

Keputusan persembahan pula akan siumumkan pada 26 Mei secara langsung jam 8 pagi manakala ulangan jam 6 petang dan 8 malam pada hhari yang sama.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...