Betol-betol Hangat! Berita Buruk Kepada Harry Potter?

Oleh Kaki Wayang on

Sambil-sambil membelek majalah dan suratkhabar..aku sebagai blogger sentiasa akan berusaha untuk mencari idea-idea baru, disamping mencari entri-entri dan maklumat yang berguna untuk aku masukkan dalam blog aku..ini semua bertujuan agar blog aku akan sentiasa updated dengan berita-berita baru dan informasi baru..kata Betol-betol Hangat! so kenelah cari informasi hangat..


Kali ini, aku terpanggil untuk membuat entri berkenaan dengan Harry Potter Part 2 yang akan menjengah di pawagam tempatan pada 15hb Julai 2011..Bagi penggemar filem-filem Harry Potter sudah tentu tidak akan melepaskan peluang untuk menyaksikan filem terakhir dalam siri Harry Potter ini..menurut apa yang tercatat di IMDB..filem ini seolah-olah menggambarkan kehidupan Harry Potter dan kedua rakannya iaitu Ron dan Hermoine tidak akan sama selepas pertarungan mereka dengan Voldermort.. Sinopsis itu menggambarkan perkara buruk akan berlaku ke atas Harry Potter dan rakan-rakannya itu..

So, untuk mengetahui kisah selanjutnya pastikan anda tidak akan melepaskan peluang untuk menonton filem sekuel terakhir Harry Potter nanti..filem terakhir ini sudah tentu akan menghidangkan pelbagai adegan-adegan menarik dan action packed yang akan menambah lagi perisa filem ini..

P/s: Betol-betol Hangat! sendiri sebenarnya peminat setia Harry Potter..dari dia kecik sampailah HP meningkat dewasa..buku-buku yang dibeli dari London pown ada dalam simpanan..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...