Betol-betol Hangat! Filem Titanic 3D

Oleh Kaki Wayang on


Anda peminat dan penggemar filem Titanic? Suatu ketika dahulu, filem ini menjadi bualan ramai..sehingga menjadikan filem ini merupakan filem termahal sehingga munculnya filem Avatar pada tahun 2009 dan 2010..Filem Titanic yang pada ketika itu memecahkan rekod box office dengan kutipan $6 billion..kemudiannya rekod kutpan tertinggi dipecahkan oleh filem Avatar dengan kutipan sebanyak $8 billion..percaya atau tidak itulah penangan James Cameron.. Pengarah filem tersohor dan billionair filem..
Dan apa yang menariknya filem Titanic ini akan dipertontonkan semula di pawagam seluruh dunia..dengan mengekalkan teknologi, pelakon asal dan cerita yang sama ianya akan ditayangkan pada 6 April 2012 sempena sambutan ulang tahun 100 tahun kapal Titanic berlayar..dan kali ini filem ini akan dipertontonkan dalam format 3D..bagi peminat-peminat filem Titanic serta peminat Leonardo DiCaprio, Kat Winslet serta James Cameron sudah tentu tidak akan melepaskan peluang untuk merasai pengalaman 3D dalam filem Titanic itu nanti..


Sama-samalah kita nantikan filem ni yer..adakah ianya akan menjadi 1 lagi kutipan box office James Cameron? sama-samalah kita tunggu nanti..

P/s: Betol-betol Hangat! sendiri merupakan peminat pelakon Leonardo DiCaprio dan filem Titanic itu sendiri..dah berapa "juta"(mode: saje letak juta, menunjukkan dah banyak kali tengok) kali tengok filem ni..tapi berbaloi ke tak eh tengok filem ni dalam format 3D? just wait and see..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...