Edisi Gempak! Trafik Naik Mendadak!

Oleh Kaki Wayang on



Alhamdulillah..dah lama benar rasanya tidak mendapat trafik sebanyak ini..bagi blog-blog terkenal yang lain, angka 13,560 Pageviews mungkin angka yang biasa dan mudah untuk mereka dapatkan..tapi usaha aku selama sehari semalam berbaloi apabila angka 13,000 itu dicapai..satu angka yang diluar kemampuan dan target aku..

Sebelum ini, pernah dua kali blog ini mencapai sasaran yang begitu membanggakan..kali pertama apabila blog ini mencapai 47,000 PV sehari..dan kemudiannya sekali lagi sebanyak 27,000 PV sehari dan kemudiannya pada hari-hari selepas itu, PV blog ini merudum ke 10K - 2K dan kemudiannya maintain 1500K sehari sehinggalah sekarang..

Selepas sebulan berkecimpung dalam dunia “PING” kat busuk.org..angka itu sepertinya mampu untuk dicapai sekali lagi..apabila ianya kekal sebanyak 6000 PV sehari dan kadang-kadang mencapai 8000 PV sehari..

Kan bagus kalau tiap hari PV dan UV mampu dicapai sebanyak itu..barulah ada semangat nak berblog..ni..asyik-asyik 10-100 PV..itu pun sebab kita sendiri yang asyik refresh blog tu..hahahahaha..apapun Alhamdulillah dapat capai sebanyak itu.. 

Buat pengetahuan semua, entri yang banyak menyumbang kepada peningkatan PV semalam adalah cerita mengenai Melia Aimellia!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Mohd Ridhuan said...

ping ? apa maksud ping ? dan macam mana pulak kita nak join ping ni ?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...