Edisi Hangat! Wah Tak Sangka Trafik Maintain Sejak Seminggu Lepas!

Oleh Kaki Wayang on


Alhamdulillah tak sangka TRAFIK yang menjengah ke blog ini maintain sejak seminggu lepas sebelum trafik itu menjunam jatuh teruk pada hari semalam dan 2 hari lepas akibat tidak membuat sebarang post baru (proses menghapdet blog)..semuanya atas sebab-sebab aku memberi tumpuan pada Majlis Maulidur Rasul..walaupun begitu masih mampu untuk mendapatkan 700-1200 pv (300-400 uv) pada hari berkenaan..ni semua salah satu faktornya adalah artikel INI mencapai 20,000 PV sebelum ini..

Semuanya atas sebab-sebab pengunjung yang tak henti-henti memberikan sokongan kepada blog yang tak berapa best ni...Alhamdulillah..(padahal blog orang lain tak hairan pun kalau dapat PV dan UV sebanyak ini sebab diorang lagi "giler kentang"..i mean kentang tu gila..hahahaha sentap..blog lain mencapai 20,000 pv dan 15,000 sehari malah ada yang mampu dapatt sampai 100,000 pv sehari..

Tak pelah..sasaran aku pada tahun ni mampu nak capai 1 juta PV..insyaAllah..so silalah sokong yer...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...