Edisi Panas! Lagi Gambar Tatu Penyanyi Terkenal dan Gambar Beliau Bersosial dan Meminum Arak!

Oleh Kaki Wayang on


Adakah ini Awi Rafael? Adakah ini yang dikatakan oleh RotiKaya sebagai Penyanyi Popular Sembunyi Tatu & Jalani Gaya Hidup Playboy? Dari gambar yang diletakkan dalam blog beliau..nampaknya artis ini hidupnya kelihatan terlalu sosial..apakah itu ARAK? Ke Teh O? Mmmmm hanya tuan punya badan sahaja yang mengetahuinya..
 
Edisi Pelik! Ya Allah Makhluk Apa Ni Makhluk Pelik Yang Menggemparkan Dunia Part 12 - Serius Pelik! 

Sedikit petikan dari Blog Rotikaya:

"Kalau di’ikutkan gaya penulisan e-mail yang kami terima lewat petang semalam, memang si pengirim seakan marah habis dengan penyanyi lelaki yang sedang popular ini.

Penyanyi popular ini di’katakan masih mengekalkan kehidupan liar beliau di’belakang para peminat yang mempercayai imej baik yang beliau bawa selepas membuat kemunculan pertama.

Walaupun ketika ini beliau mengakui memiliki kekasih hati, pengirim e-mail mendakwa penyanyi ini masih menjalinkan hubungan dengan bekas kekasih lama’nya.

Berderet juga nama yang di’senaraikan kepada kami lengkap dengan tempoh mula & tamat percintaan. Si pengirim seakan mempunyai pengetahuan tinggi tentang kehidupan penyanyi ini.

Oh berkaitan tatu? Anda boleh lihat sendiri gambar gambar yang di’kirim selepas ini. Tatu yang ada di’katakan wujud sejak beliau tinggal di’luar negara lagi".

LAGI Berita PALING HANGAT HARI INI


Lagi Berita PALING POPULAR

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

bajet perasan hensem..tapi taklah hensem mana pun...(over tul akak ni) sorry pada yg meminati awi rafael ...akak tak minat :s

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...