Gambar Bukti Datuk K dan Rozita Sebenarnya Mempunyai Hubungan Sulit!

Oleh Kaki Wayang on



Lagi Berita PALING POPULAR



Lihat sahaja gambar dibawah..memperlihatkan akan kemesraan dan betapa intimnya mereka berdua...seakan-akan dunia inilah yang mereka punya tanpa memikirkan gangguan kicauan burung disekeliling mereka..Walaupun bercinta di bawah pokok je tapi romantik ok..korang mampooo ke bercinta bawah pokok? "Saya tak nak susahkan Datuk K walaupun dia kaya..tak perlu dia ajak saya dating kat Pavillion atau kat Mid Valley atau kat mana-mana..cukuplah kat bawah pokok tepi padang" ujar Rozita dengan malu-malunya (rasa nak hempuk je kepala).. Inilah bukti gambar kami...Walaupun Datuk K agak tua sikit tapi tang umur saya tak kisah sangat..sebab saya sangat sayangkan dia.."tambah Rozita..

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
Datuk Kumar dan Rozita Chendori

 Banner  Banner denaihati directory 125x125 Banner aqiqah 125x125a Banner

Psst: Kaooo mampo bercinta dibawah pokok? Perghhhh aku rasa aku hampir nak muntah bila menulis sedikit gedik dan sedikit romantik (romantik kerrr) hari ini...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

Rahmah Ram Ram said...

hahahaha..lawak...lawak...

Kaki Wayang said...

Hahahahahahaha..penulis sendiri pun tergolek bila tergelak yer..hehehe

eddiefadhli said...

kena troll

zamri idris said...

cm shiallllll jer....adoi

TRANSFORMASI-KHAIRUL said...

Huhuhu..mabuk.

bbell ruby bell said...

Ngatkn betoi2 lah td..hampeh toi

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...