Edisi Hangat! Handphone 'Rasmi' Facebook Yang Ohsem, Tewaskan Samsung Galaxy SIII!

Oleh Kaki Wayang on


Haaaa...baru ni kan keluar Samsung Galaxy SIII..tapi nampaknya design Konsep Handphone Facebook ni rasanya :gojes" dan "ohsem" juga kan..rasa-rasa korang lah kalau handphone ni keluar kat pasaran korang nak beli tak? Phewww cantik kan...memang satu design yang mantap dan kreatif...

Sedikit info mengenai handphone ini..dikatakan kamera hadapan adalah 5Megapixel dan 8Megapixel bagi kamera bahagian belakang..mempunyai 4.2 inci sebagai paparan LCD nya..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

cx's said...

amboi. bkn maen canggih lagi

encik Cool said...

untuk mereka yang giler2 fb blh beli..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...