Edisi Hangat! Kereta Range Rover Evoque Special Edition Ilham Victoria Beckham Yang Hangat!

Oleh Kaki Wayang on


Perghhhh..memang cantik betol kete ni...kalau ada duit aku dah beli...tapi sebab tak de duit..tak mampooo nak beli..blogger, blogger yang dah pemes dan lagi kaya dari aku tu konfem mampu beli...dan untuk pengetahuan korang..kereta ini merupakan kereta hasil rekaan dan ilham Victoria Beckham ok..Kaooo mampooo nak reka?

LAGI Berita PALING HANGAT HARI INI


Lagi Berita PALING POPULAR

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

Rahmah Ram Ram said...

cantik!!!..posh spice ni memang ada taste lah :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...