Edisi Hangat! Fatin Liyana Kembali Memikat Hati dan Menggamit Perasaan!

Oleh Kaki Wayang on


Wah entri perasan tahap nak muntah..siapa tidak kenal Fatin Liyana..kalau ada yang tak kenal..baik korang duk bawah jambatan (walaupun tak de kena mengena dengan kenal ke tak kenal)..Sejak 6 bulan ini keyword Fatin Liyana seringkali menjadi salah satu keyword penyumbang utama kepada trafik blog ini...terima kasih Fatin Liyana..sesungguhnya anda memang comel dan kiut macam Upin Ipin...

Paling MENARIK Hari Ini:-





Entri ini sebenarnya bukan apa..ianya cuma nak bagitahu yang Keyword Fatin Liyana kini kembali menjadi perhatian di blog ini setelah sekian lama dipintas oleh keyword-keyword sensasi lain..Ape awok ingat Fatin Liyana tak sensasi ke..cer korang pegi ke blog dia..ada tak korang nampak yang online kat situ sorang atau dua orang...sensasi apa..

Sebenarnya bukan aku sorang je yang selalu buat entri pasal Fatin Liyana..walaupun dia tak penah terfikir nak buat artikel pasal aku..aku redha..*ayat sentap*..ada aku kesahhhh!..So, kalau korang rasa korang nak trafik free..buat lah artikel sal Fatin Liyana..konfem blog korang laku dan dapat banyak trafik...hehehehehe..jangan marah haaa Fatin Liyana..

Sape tak suka Fatin Liyana angkat tangan? Konfem semua suka kan walaupun ada ketika Fatin Liyana kelihatan gedik dan agak gila-gila sikit dalam menyampaikan perasaannya melalui blog..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...