Edisi Hangat! Fenomena Don Danial Don Biyajid - Pendakwah Paling Sempoi!

Oleh Kaki Wayang on




Stesen televisyen Al-Hijrah pada masa kini bukan saja berjaya meningkatkan populariti saluran mereka malah turut mempopularkan seorang ustaz muda yang bernama Don Danial Don Biyajid hingga mencetuskan fenomena baru dalam industri penyiaran tempatan.

Penampilan ‘sempoi’ dan bersahaja Ustaz Don dalam rancangan ” Program 30 Minit Ustaz Don ” berjaya menarik rating yang begitu tinggi dan mula mengumpul ribuan peminatnya yang tersendiri. Rancangan ini mula disiarkan di kaca televisyen setiap Isnin hingga Rabu pada pukul 10.30 malam sejak Oktober lalu.

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

mama lynn said...

sangat suka tonton rancangan ni + ustaz don membawanya dengan cukup baik sekali.ini lah cara berdakwah yg dapat menarik minat anak2 muda di luar sana. insya Allah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...