Before Grammar for Better Communication and Writing Course

Oleh Kaki Wayang on

3 - 6hb April 2011 - Hari ni bermula lah 1 lagi episod kursus untuk aku..bukan sekadar mencari kursus untuk melengkapkan 10 hari berkursus setahun yang diminta..namun bagi aku, aku mintak kursus ni atas sebab aku amat meminati Bahasa Inggeris..disamping aku nak membuat lebih persediaan agar aku lebih berkeyakinan dalam menulis, berkomunikasi dan macam-macam lagi..keje kat library memerlukan penggunaan Bahasa Inggeris yanng baik..manalah tau nanti ada pelanggan yang sangat "kerek" nak guna BI..kang terpinga-pinga aku menjawabnya..aku xdelah pandai sangat berbahasa Inggeris..tapi bolehlah..kang cakap pandai pla sombong sangat..

Minggu lepas aku baru je lepas kursus Speak It Right..nanti aku akan buatkan 1 entry bagi kursus tu..best kursus tu..hebattt..so x hairanlah aku banyak follow kursus Bahasa Inggeris..nak speaking lah katakan...Oklah nanti dah kursus aku akan masukkan gambar kat entry ni..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...