Betol-betol Hangat! Hotel Grand Pasific Kuala Lumpur

Oleh Kaki Wayang on


3hb Mei - 6hb Mei 2011 - Seperti yang telah tercatat dalam kupasan dan nukilan salah seorang dari Group kita masa Kursus Grammar hari tu dalam blognya.. Azdan Hariz Ahmad memang apa yang dikatakan oleh beliau adalah betul..Hari tu setelah sesat kat Bangi..dan dengan bantuan GPS Yazid Yahya yang sangat mahal tu..akhirnya sampai juga kitorang kat Hotel Grand Pasific..dengar namanya pun dah wat aku terasa excited sangat nak g..manakan tidak..nama begitu gah ngan nama Grand..


Yang paling nyata..bilik sangat kecik dan tak setimpal ngan rate yang diberikan..ok xpe..tu baru masalah bilik..ni lagi satu..masa kursus berlangsung aku borak kosong ngan group aku..so salah seorang ahli tu tanya aku..semalam wat pe?aku cakap duk kat bilik jela tgk tv..dia punyer gelak mak aih..melamfau sesangat..dia cakap..mana de tv lah kat bilik...tengok!!!betapa GRAND nyer Pasific Hotel ni..sampai ada bilik yang xde TV..pastu kawan aku yang sorang lagi kata..laaaa xde TV ke..kat bilik aku ada 2 buah TV...wahhh hevattt!!!..ok xpe tu baru sal TV..seterusnya WiFi aka WaiFai..pon xde..terhad katenyer..yg tu aku xkisahlah sebab aku bawak broadband dan henpon Windows Phone 7 aku ada internet..so xkisahlah..GRAND yang seterusnya adalah...Grand lah sangat...aircond memang failed!! dah lah xde aircond langsung..panas nak mampos..kawan aku sorang kata kat bilik dia ada kipas...ada kipas xpe lagi..bilik aku?Nak kata aircond..xbfungsi..nak kata kipas?lagilah xde..nak kata nak amik angin luar dari tingkap..tingkap bukan main dikuncinya rapat2..

Hari pertama je aku dah xleh tdo..tdo kul 12..tjaga kul 4am..xleh tdo sampailah ke subuh..kete sajoooo..bilik x kalis bunyi...hamvoihh demand nyer nak kalis bunyi...GRAND yang seterusnya..bilik air xde paip yang memudahkan kita untuk amik wuduk..sangat menyusahkan..ASTRO?hahahahaha..kat bilik aku ada..600,000 juta channel yang sangat bermutu..semut hitam putih je memanjang..cam mane pla ngan soket?kat bilik aku jumpa 3 je tmasuk soket untuk tv..so yang leh guna hanyya 2 sahaja..henpon Yazid Yahya dah la 4 buah yang mahal-mahal..henpon aku pla 2 buah..so kitorang tpaksalah berebut2 nak charge..dan banyak lagilah keGRANDan nyer....

Oklah kengkawan..jumpe esok..aku nak tdo..

Azri Abd. Rajid aka Kaki Wayang
GARDENIA gehtooo

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

eMMe said...

takde mood lagi nak up entry kursus nih....huhuu....

Kaki Wayang said...

eMMe..nape pla macam tu?letih ke Kursus hari tu..hahahahaha..xlama lagi azri akan g kursus Public Speaking pla..ni yang best ni asyk blajo speaking jew..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...