Betol-betol Hangat! Blog Pilihan Betol-betol Hangat #1!

Oleh Kaki Wayang on

Blog pilihan pertama dari Betol-betol Hangat! Jom kita tengok siapa blog pilihan BBH..dan tahniah kepada yang terpilih..BBH ni bukanlah seorang reviewer yang terbaik tapi atas nama blogger dan perkongsian blog serta traffic..BBH buat jugak segmen ni..nak bagi promosi lah katakan..apa salahnya blogger muda aka blogger baru mempromosikan blogger yang dianggap dah pro dalam blog-memblog ni (ade ke istilah tu)..


Blog pilihan Betol-betol Hangat! adalah blog SANDRA AZWAN..bagi yang dah mengenali beliau tak perlulah BBH nak perkenalkan lagi..tapi yang belum mengenali beliau..jom kita terjah blog SANDRA AZWAN..dia ni merupakan Fashion Designer, seorang illustrator, stylish dan macam-macam lagi..so kalau ada sesiap yang nak mintak tolong designkan baju..kontek lah Sandra Azwan..

Ni adalah sebahagian daripada maklumat diri beliau..:-
Fashion is a lifestyle, it's a choice and it’s a freedom of expression. It makes me smile, inspires me, gives me a hope for better life, open my eyes, and makes live my dream.If you need further information, please don't hesitate to contact me: sandraazwan@gmail.com

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...