Edisi Hangat! Blog Pilihan Betol-betol Hangat #2!

Oleh Kaki Wayang on

Jom terjah The Plain Yard | Klik pada banner!

Blog pilihan Betol-betol Hangat! yang kedua ni adalah Blog ThePlainYard..blog kepunyaan Yazid Yahya.. Beliau merupakan staff Politeknik Muadzam Shah..seorang yang sangat mudah tersentuh lebih-lebih lagi bila tengok movie Nur Kasih the Movie .. Sedikit review mengenai blog pilihan kali ni..

Selain seorang yang mudah tersentuh (itupun kalau tengok movie sedih je tau) dia juga seorang yang sangat kreatif, suka melukis..no wonder banyak drawing dalam blog dia..seorang designer juga..dan kreatif dari segi penulisannya..kebanyakan penulisan beliau merupakan ciptaan dan nukilan sendiri..no copy paste gitew..

Apa yang BBH suka dengan blog ni..blog TPY ni sangat ringan..maknanya kalau kita masuk dalam blog TPY ni..bagi yang menggunakan broadband..korang tak perlu tunggu lama untuk blog ini dipaparkan..Kat bawah ni adalah speed test yang BBH dah buat untuk 3 buah blog..iaitu blog TPY, D’Informationz dan Blog Penjana Minda Strategik.


Hasilnya Blog TPY lebih ringan daripada kedua-dua blog termasuk blog BBH (walaupun load time lama sedikit berbanding BPMS)..yang paling best ada Drop Down Menu yang lebih menjimatkan ruang..so, pembaca dan pengunjung tak perlu nak scrool sampai ke bawah untuk mencari page seterusnya tapi sebaliknya terus memilih dari senarai Drop Down Menu (lebih cantik kalau ada animation kat menu tu).

Apapun tahniah kepada blog The Plain Yard kerana menjadi sebuah blog yang diterjah dan menjadi pilihan BBH pada kali ini..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...