Edisi Pengajaran! Fenomena Awan Terbelah Bukti Kekuasaan Allah SWT!

Oleh Kaki Wayang on


Aku tak tahulah ini fenomena awan terbelah ke apa ke..walau apa pun jenis fenomena ini..hanya Allah SWT je yang mampu buat macam ni..ade ke manusia mampu buat macam ini? Mungkin ianya berlaku apabila cahaya matahari terlindung daripada sediki awan..namun ianya tetap bukti kekuasaan Allah SWT..

Lagi ARTIKEL PALING MENARIK hari ini:-







 Begitulah hebatnya Allah SWT..ciptaannya begitu sempurna dan tidak ada sesiapapun yang lebih hebat daripadaNya! Allahu Akbar! Sama-samalah kita muhasabah diri yer..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
3 Comments

{ 3 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

kekuasaannya tiada tandingan....

Potia Casadelarossa said...

kat mana ni bro.. entry ni aku ada gak.. kat bandar sri permaisuri beberapa hari lepas.. aku snap 3 keping sbb mcm pelik jek... x caya gi tgk...

Potia Casadelarossa said...

ni bro bkn niat nak spam.. tp aku minat benda2 mcmni http://silenceblogz.blogspot.com/2012/05/langit-pagi-yang-ohsem-gambar.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...