Edisi Sentap! Pemakaian Tudung Paling Gampang Bagi Seorang Perempuan Di Malaysia!

Oleh Kaki Wayang on


Hebat tak? Tak tahulah dia ni Islam tulen atau #taktulen...hanya dia je yang tahu..bila dia pakai macam ni dah tentu boleh menimbulkan fitnah..#sentaphatimaknak..

BERITA PALING MENARIK

Edisi Hangat! Ada apa dengan Nur Fatin Liyana?

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
4 Comments

{ 4 Komen Membina!... read them below or add one }

garincha said...

bukan ke pic ni super impose..? tapi kalu betul betulmemang menghina islam la..

hajar said...

super impose kot... x mungkin mcm ni...

Rosniena said...

macam tak je

Myvitrd said...

kalau perempuan pakai tudung tapi pakai singlet aku selalu tengok.. rosak2

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...