Betol-betol Hangat! Gigih Menyiapkan Kad Raya Kengkawan Blogger #2!

Oleh Kaki Wayang on

Ok lah saja nak update..nak bagitahu sikit selain KAD RAYA yang korang dapat tu..korang akan dapat DUIT RAYA jugak tau..dalam ramai-ramai yang join Kaki Wayang nak bagi 3 Kad Raya yang disertakan dengan DUIT RAYA..dan kat sini nak bagitau sikit pembayangnya..Kepada seiapa yang menerima KAD RAYA seperti di bawah (gambar bawah)..konfem di dalamnya ada DUIT RAYA..



Kenapa 3 Kad Raya ni ada DUIT RAYA? Sebab 3 keping kad ini merupakan kad raya kesukaan dan kegemaran Kaki Wayang..dengan designnya yang sangat cantik dan unik..yang merah tu lagilah..panjang..ada 6 muka semuanya..semua favourite Kaki Wayang...yang tak dapat tu..jangan lah berkecil hati yerr..masih ada peluang lagi nanti..Nanti Kaki Wayang buat lagi giveaway lain..yang lebih serius dan gempak!!!

TQ pada yang join kat SINI: Saya Nak Kad Raya dari Kaki Wayang!!!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...