Betol-betol Ngeri! Lagi kes Simbah Asid!

Oleh Kaki Wayang on

Semakin lama semakin menjadi-jadi kes Simbah Asid ni..macam takut pula nak keluar ke mana-mana tempat terbuka..kang tak pasal-pasal disimbah asid..ngerinyerrr..kalau dah duk dalam kereta pun masih leh disimbah asid..kita nak buat apa lagi supaya kita dapat elak benda tu dari berlaku? so, pada kengkawan jangan cari musuh k..cari kawan dan sahabat..bukan cari musuh..bulan baik ni kita kene baik dengan semua orang..kang tak pasal-pasal disimbah asid pula..


KEADAAN mangsa serangan simbahan asid, Mohd Raffie Abdul Latiff, 28 (gambar atas) ketika menerima kunjungan Pengerusi Biro Aduan Komuniti Pemuda Umno, Datuk Muhd Khairun Aseh di Hospital Kuala Lumpur (HKL), hari ini. Raffie disimbah asid oleh seorang lelaki yang tidak dikenali ketika berada dalam keretanya berdekatan Wisma Bumi Raya, Jalan Raja Laut pada 8 Ogos lalu.

P/s: Dah lah tarikh 8 Ogos tu tarikh birthday aku..hehehehe..seramnyerr..hati-hati yer kengkawan sekalian..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...