Betol-betol Hangat! Kad Raya dah Siap Sedia untuk dihantar!!!

Oleh Kaki Wayang on

 
Alhamdulillah..sambutan yang agak menggalakkan dari kengkawan blogger semua..So, kepada yang dah join Segmen: Saya nak Kad Raya dari Kaki Wayang tempohari..anda kini sudah boleh berkira-kira untuk menunggu sampainya Kad Raya special khas dari Kaki Wayang untuk anda semua...

So, kepada yang nak join tu, sila terus ke SINI..dan ikut arahan yang telah diberikan..yang dah join tu..tunggu jelah kad raya anda yer..ketika ini BBH (Betol-betol Hangat!) kini sedang memperkemaskinikan kad raya anda semua..minggu depan Kad Raya anda akan dihantar ke alamat yang korang telah berikan..

Dan atas dasar ingin memberikan penghargaan kepada pembaca-pembaca Blog Betol-betol Hangat! Selain Kad Raya..DUIT RAYA juga akan diberikan kepada peserta yang bertuah..ingat yang BERTUAH sahaja k..dan dikalangan yang join segmen sahaja..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...