Betol-betol Hangat! Masuk kereta tanpa buka pintu!

Oleh Kaki Wayang on

Tadi aku singgah jap kat blog otai-otai..so aku macam biasa kalau aku nak pegi blog otai..aku g kat Blog Serius dulu..kemudian ke Blog Eyriqazz dan yang lelain..kat Blog Serius aku dapat sesuat yang sangan Serius cool dan bergaya..sesuai dengan tag Blog Serius iaitu Serius LOL, Serius WTF, Serius Shit, Serius Fakta..tapi hari ni post pertama, dia gunakan tag Serius LOL..

Pertamanya..kredit to Blog Serius sebab post ni memang serius LOL..so aku pon nak post jugaklah..giler kao..cuba korang tengok clip ni..cara dia masuk kat kete dia..memang Betol-betol Hangat! Bergayanya dia (dalam hati tagline aku ni tak leh nak kalahkan tagline Blog Serius)..walaupun orangnya tak bergaya pown..


Amacam Betol-betol Hangat! tak? hahahaha...aku ni tak lah tinggi mana..so aku rasa aku tak leh nak buat macam tu kot..since kete aku tinggi ckit..Layannnnnn zasssssss

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

lavender biru said...

kahkahkah..serius hangat cool bro..!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...