Betol-betol Hangat! BEN ASHAARI, PENDAPAT SAYA IALAH

Oleh Kaki Wayang on



Kenapa WANITA curang?

  1. Wanita yang tak pernah cukup dengan satu (Contoh pertama - Bila dia tau bf/ suami dia curang..dia pun nak pasang lagi satu..dan nak balas dendam, Contoh kedua - Memang jenis wanita yang tak pernah cukup dengan satu..BF dia dah hensem dah..bila dia nampak lagi seorang lelaki yang hensem, cute atau yang sewaktu dengannya..dia nak juga..pasang lagi satu).
  2. Wanita yang tak dapat belaian kasih sayang dari BF/ Suami..bab yang BF tu bukan belaian apa..tapi kalau GF dia nak ini, BF tak bagi..nak romantik sikit..lelaki tu tak pandai nak romantik..nak bagi bunga pun tak pernah..kalau merajok tak pernah nak pujuk..so, wanita akan jadi bosan..tu sebab dia cari yang lain yang boleh dia dapatkan apa yang dia nak..bab SUAMI pula..kalau suami jenis yang payah nak bagi nafkah zahir dan batin..biasanya wanita akan cari yang lain sebab bosan dengan suaminya..apatah lagi kalau suaminya jenis yang boros, kaki judi, kaki perempuan..kira semua kaki lah..sebut kaki je memang suami dia lah punyer keje..hehehehe..dan begitulah sebaliknya....tu sebab wanita curang..
  3. Wanita yang nak sangat anak..dia tak dapat dari suami dia..dia g cari lelaki lain..tapi jarang kot kes macam ni..kan..lupakan..
  4. Wanita akan curang bilamana dia sudah mempunyai pengalaman dipermainkan oleh lelaki..dah berkawan dengan seorang lelaki..dia akan cari yang lain..dan tinggalkan lelaki itu dan begitulah seterusnya..semuanya atas sebab-sebab dendam..
  5. Wanita akan curang bila mana dia sudah tidak sefahaman dengan BF/ suaminya..semuanya serba tak kena..buat salah pelempang jawabnya..bila sudah disakiti..wanita dengan mudah akan cuba untuk mencari yang lain yang lebih penyayang..

P/s: Mintak maaf eh kepada kaum wanita..ini sekadar pendapat je k..bagi memenuhi syarat segmen Abg Ben Ashaari..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...