Betol-betol Sengal! Aktor kencing dalam kabin: Penerbangan tergendala dua jam

Oleh Kaki Wayang on

http://www.celebritymen.info/resimler/gerard-depardieu-0.jpg

Bintang filem Perancis, Gerard Depardieu, kencing di tempat duduk penumpang kapal terbang apabila mendapati tandas pesawat berkenaan ditutup, kata sumber, semalam. Katanya, aktor berusia 63 tahun itu menjerit mahu membuang air ketika penerbangan dari Paris ke Dublin, Ireland, bersedia untuk berlepas.

“Disebabkan pesawat itu bergerak di landasan dan bersedia untuk berlepas, kru kabin meminta Depardieu bersabar,” katanya.

Bagaimanapun, kata saksi, pelakon yang pernah dicalonkan untuk anugerah Oscar itu memberitahu, dia tidak boleh menahan dirinya.

“Dia yang kelihatan mabuk kemudian berdiri dan kencing di situ juga,” katanya.

Perbuatan Depardieu memaksa penerbangan itu tergendala dua jam bagi membolehkan pesawat dicuci. Tidak dapat dipastikan sama ada Depardieu dibenarkan terus menaiki pesawat itu atau tidak
 
P/s: Hahahahahaha..aku hanya mampu gelak dengan kejadian ini...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...