Betol-betol Hangat! Contest Raya 2011 untuk para blogger!

Oleh Kaki Wayang on


Assalammualaikum semua..amacam dengan puasa anda? Yang lelaki macam mana? Dah ada yang ponteng ke? Kalau yang pompuan yer aku caya ada yang ponteng* (ponteng bersebab) tapi yang lelaki payah sikitlah nak caya..kekadang alasan gastrik dan macam-macam lagi..ada yang sengaja tak nak puasa dan macam-macam lagi..

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs178.snc3/20542_106441352700911_100000051393111_172533_6552165_n.jpg

Tak pelah lupakan sal tu..tepuk dada tanya iman masing-masing..yang penting Selamat Berpuasa..aku bersangka baik dengan mengharapkan korang semua berpuasa dengan penuh keimanan yer..dan Selamat menyambut Aidilfitri tak lama lagi..

Berbalik kepada tajuk utama kita..setelah lama aku tak berkecimpung dalam dunia FORUM..kini aku didedahkan lagi dengan sebuah FORUM 1Kampus.com..dulu sebelum aku sibuk dengan keje..aku merupakan Super Moderator, Moderator dan Admin (merupakan penghargaan tertinggi aku dapat dalam sesebuah forum atas sebab-sebab “mereka” percaya dengan kewibawaan aku)..sehinggakan aku mempunyai sebuah forum sendiri..sebelum ianya mengalami masalah yang tak dapat aku selesaikan..dan setelah lama meninggalkan dunia forum..kini 1Kampus yang bertindak sebagai forum kampus seluruh Malaysia malah mungkin juga seluruh dunia kini muncul..

http://amanz.my/wp-content/uploads/2010/12/1kampus.gif

Apa yang menarik mengenai 1Kampus?

Pertamanya terima kasih diucapkan kepada forum ini dan tahniah kepada Admin serta krew yang berjaya memungkinkan kewujudan forum yang penuh dengan perkongsian ilmu dan pelbagai info menarik terdapat di sini..


Apa yang ada dalam 1Kampus ini?

Selain kategori Suai Kenal yang wajib ada dalam setiap kampus..yang bertindak sebagai satu tempat untuk kenal mengenal antara satu sama lain..sekaligus dapat merapatkan silaturahim antara ahli-ahli 1Kampus..korang juga boleh menambah kenalan dari seluruh Negara..dengan syarat mereka menjadi ahli forum ini..selain itu, yang  bestnya ada ruangan Hal Ehwal Akademik dan Hal Ehwal Pelajar..dah macam sekolah, politeknik atau university pulak kan..kat kedua-dua kategori ini..korang boleh mengetahui pelbagai maklumat mengenai Majlis Konvokesyen, Permohonan Pinjaman dan Biasiswa, Permohonan Kemasukan ke IPTA/IPTS serta Luar Negara dan macam-macam lagi..

Wah Alumni pun ada jugak..best kan..pas ni mesti ramai yang nak buat reunion kan..tapi dengan syarat kena ramailah ahli dulu barulah leh buat reunion kan..kalau setakat macam sekarang ni..masih tak layak lagi nak buat reunion..

Eh ada Bicara Komuniti jugak?

Sebenarnya isi sesebuah form adalah datangnya dari pelbagai perkhidmatan yang disediakan..dalam Bicara Komuniti ini..ada macam-macam kategori..ada Isu Semasa (Dalaman dan Luar Negara), Teknologi (part yang amat aku minati..banyak application terdapat di sini..part paling best ada Grafik dan Multimedia – bidang aku), ada juga ruangan nak release tension..sebab ada ruangan lawak..Hiburan pun ada (terdiri daripada perkongsian DVD dan Filem-filem menarik..

So, apa lagi yang anda tunggu? Jom sertai 1Kampus sekarang..korang pasti akan dapat pelbagai manfaat darinya..pastu korang leh join CONTEST DUIT RAYA dari 1Kampus..jom join yer..

Please vote for me: Contest Duit Raya 1Kampus

  JOIN KAT SINI: 1Kampus.com

  • Hadiah untuk dimenangi
Tempat Pertama
RM50 CASH + 3 Tahun Hosting Tajaan CoolServer (Tanpa domain) + RM 50 Voucher dari The 7th boutique

Tempat Kedua
RM20 + 3 Tahun Hosting Percuma Tajaan CoolServer (Tanpa domain) + RM 30 Voucher dari The 7th boutique

Tempat ke-3
RM10 + 3 Tahun Hosting Percuma Tajaan CoolServer (Tanpa domain) + RM 15 Voucher dari The 7th boutique

Tempat ke-4
Topup RM5 + 16 muffins (worth RM35 include postage) tajaan The 7th Muffins

Tempat ke-5
Topup RM5 + 9 muffins ( worth RM 25 include postage) tajaan The 7th Muffins

Tempat ke-6
Topup RM5 + 4 muffins (worth RM13 include postage) tajaan The 7th Muffins

Tempat ke-7
Topup RM5
* Hosting tertakhluk kepada terma dan syarat pihak penaja. Term & Condition apply.
(Blog pemenang akan diberi topap extra rm 5 sekiranya di spotted dalam Google bila search 1Kampus)
 
Tarikh Penyertaan

1. Buat entri di blog dan postkan link di Forum - 03/08 hingga 25/08/2011
2. Proses 'Like' entri blog di Facebook - 03/08 hingga 31/08/2011
3. Keputusan akan diumumkan pada 1 Syawal ( 01/09/2011 ) Khamis.

Penaja Contest Raya 2011 1Kampus.com


Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...