Edisi Tips! Bagaimana Aku Menjana RM600.00 Tanpa Sedar Dalam Sebulan Melalui Blog, Selamat Tinggal Nuffnang - Ikuti Kupasannya!

Oleh Kaki Wayang on


Kini tiada lagi Nuffnang untuk dijadikan platform untuk menjana pendapatan melalui blog..kini tiada lagi penantian dari Nuffnang untuk membayar blog kita..bak kata orang..kalau nak menjana pendapatan dari Nuffnang..penantian itu suatu penyeksaan..ramai dalam kalangan blogger merungut atas sebab-sebab Nuffnang tidak membayar dengan harga setimpal dengan apa yang telah mereka lakukan..

Bayangkan terdapat segolongan blogger yang mencapai 30k Pageviews dan 20k Unique Visitor tapi Nuffnang tidak membayar dengan harga yang setimpal..

Bagaimana Kaki Wayang mengumpul dan menjana RM600.00 tanpa sedar dari blog? Ini jawapannya..bagi blogger yang belum pernah mendapat atau memegang walau 1 Sen melalui blog..ini peluang anda..anda hanya perlu menjadi Rakan Paling Mesra Blog Denaihati dan cuba untuk menjadi Top Referrer Blog Denaihati..

Seperti yang aku lakukan dan akhirnya mendapat pengiktirafan setinggi ini..SILA BACA ARTIKEL INI! Dan anda pasti akan mampu menjadi salah seorang daripada mereka-mereka dalam senarai ini..Apa lagi tunggu, bermulalah sekarang untuk mendapatkan insentif backlink Denaihati dengan RM0.02 bagi setiap trafik..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
7 Comments

{ 7 Komen Membina!... read them below or add one }

mz said...

eh, tp apesal tak nampak langsung link kat blog ni??

Kaki Wayang said...

Ada laaa..takkanlah xnampak.link itu sangat jelas..

mr.D said...

x paham..

CXopportunities said...

tk phm. cuba terangkan. heee cmne nk wut backlink tu? cm menarik je :)

! Sam Posmen ! said...

memang tebaiklah. tahniah. at least dapat jugak pendapatan.

Kang Dadan said...

Tahniah bro, ngomong2 share dong tipsnya...

Unknown said...

err.. yeke

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...