Edisi Pengajaran! Semua Wanita Itu Meraung Minta Allah Kembalikan Mereka Ke Dunia Untuk Bertaubat dan Memakai Tudung - Susulan Kepala Yatt Melekat Di Sejadah!

Oleh Kaki Wayang on


"Yatt menangis sambil menggigil ketakutan menyaksikan azab yang diterima wanita tidak menutup aurat."

Sebelum itu dia bersama rakan menghadiri usrah pada 5 April lalu. Usrah itu berjaya menimbulkan keinsafan dirinya kerana sering mangabaikan solat selain mendedahkan aurat semata-mata mengejar glamour sebagai artis popular.



Sebagai manusia, kita tidak lari untuk melakukan kesilapan..apa yang kita mampu lakukan adalah sentiasa bermunajat dan memohon ampun atas kesalahan yang telah dilakukan sebelum ini..tidak dinafikan bukan sahaja artis malah semua rakyat Malaysia amnya perlu mengambil iktibar dari kisah yang penuh pengajaran ini..

Artikel Penuh: Yatt Nampak Semua Wanita Itu Digantung Rambutnya Pada Api Neraka - Ikuti Kupasan Kepala Yatt Melekat Di Sejadah!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...