Edisi Panas! Isteri Jimmy Shanley Hamil Anak Haram - Isteri Ugut Gugur Zuriat Jimmy Shanley!

Oleh Kaki Wayang on


TERKINI:-


EDISI PANAS! KALAU I MENGANDUNG PUN CONFIRM ANAK YOU KE? NI MR JIMMY, I DAH BUANGLAH ANAK YOU TU KALAU I MENGANDUNG - PENGAKUAN ISTERI JIMMY SHANLEY MENGENAI ANAK HARAM!
 
Pelakon dan pengacara, Jimmy Shanley memberitahu Mahkamah Rendah Syariah, di sini, semalam, isterinya, Nursuhaila Eliani Suhaimy pernah mendakwa mengandung anak haram dan mengugut mahu menggugurkan kandungan itu jika ia anak Jimmy.

KUPASAN PENUH DI SINI:


Jimmy, 31, atau nama sebenarnya, Jimmy Shanley Nor Jahan Salleh berkata, kenyataan isterinya itu dibuat menerusi kiriman SMS selepas dia menegur perbuatan Nursuhaila yang masih berjudi dan mengingkari janji tidak lagi meneruskan tabiat buruk itu.

Pelakon itu berkata demikian ketika menjawab soalan peguam syarie yang mewakilinya, Mohd Noor Aizan Md Idrus pada perbicaraan tuntutan nusyuz dan kembali taat ke atas Nursuhaila, 25.
Bagaimanapun, Jimmy memberitahu anak yang dikandung Nursuhaila adalah zuriatnya dan isterinya tidak menggugurkan kandungan itu, sebaliknya mengeluarkan kenyataan tidak benar kerana didorong perasaan marah.


Terdahulu, Jimmy memberitahu mahkamah pada 24 Januari tahun lalu, dia pergi ke rumah ibu mentuanya selepas dipelawa wanita itu.

Lagi info MENARIK:

EDISI HANGAT! GAMBAR HANGAT PERODUA BEZZA, PRODUK TERBARU PERODUA!

EDISI BERSIH 3.0! NURUL IZZAH AKHIRNYA BERSUARA, MENENTANG FATWA PENGHARAMAN PERHIMPUNAN BERSIH 3.0!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

aliza said...

x pa, bersabar sahaja ler,.. tu ler sampai kisah dalam kain pun tersingkap bila berlaku masalah rumahtangga ni..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...