Edisi Segmen! BEN ASHAARI Tanya Blogger Sapa Nak?

Oleh Kaki Wayang on


Buat entah yang dah keberapa puluh ratus kali Kaki Wayang join segmen Ben Ashaari..semuanya atas dasar KW masih lagi memerlukan ramai pembaca dan kenal mengenali antara blogger..atas sebab itulah, KW menjoinkan diri (abaikan tatabahasa yang hancur ni)..



Tak nak cakap banyak, keje mudah..pendek kata..buat macam ni...Mesti tak de orang yang nak bertukar BLOG LINK ngan saya..sebab tak pemes...ayat "tacing"..


Kepada sesiapa yang nak join BLOGLIST JUN 2012 anda hanya perlu tanya dan ungkapkan ayat ini:-

ANDA BERMINAT UNTUK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA?

Dan jika blogger tersebut bersetuju , maka sila balas kembali lawatan ke blog mereka dan tinggalkan komen di entri segmen dengan ayat ..

YA. SAYA BERSETUJU DENGAN TAWARAN ANDA

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
9 Comments

{ 9 Komen Membina!... read them below or add one }

Emma said...

Berminat nak tukar link =)
hahahhahhahah azri da femesssssssssssss

Kyra said...

ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ?

http://www.kyrahizrina.com/2012/05/ben-ashaari-tanya-blogger-sapa-nak.html

Muhammad Aakif said...

SETUJU..semua yang ada kat sini saya setuju dengan tawaran anda...

B/p Kaki Wayang

Zam said...

Salam~ Zam singgah blog nih lg :)

Anda berminat menukar LINK bersama saya?
http://zamani84.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-tanya-blogger-sapa-nak.html

Eera Shera said...

Berminat x nak tukar link dgn sy?

http://eerashera.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-tanya-blogger-sapa-nak.html

ERAZ FADLI said...

ANDA BERMINAT UTK MENUKAR LINK BERSAMA SAYA ?

http://blueranger-theonlyone.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-tanya-blogger-sapa-nak.html

RamRamCute said...

kita sesama dah bertukar link ye Azri...semoga sukses selalu... :))

Kaki Wayang said...

Zamani: SAYA BERMINAT UNTUK BERTUKAR LINK DENGAN ANDA!

Eera: SAYA BERMINAT UNTUK BERTUKAR LINK DENGAN ANDA!

Mr. Eraz Fadli: SAYA BERMINAT UNTUK BERTUKAR LINK DENGAN ANDA!

Unknown said...

Berminat tak tukar link dengan saya?

http://lindaannur2008.blogspot.com/2012/05/ben-ashaari-tanya-blogger-sapa-nak.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...