Edisi Khas Busuk! Aku Tak Faham dan Tak Tahu Siapa Mereka!

Oleh Kaki Wayang on


Sudah lama benar aku melihat dan mencari serta mengkaji (gitew) perkara ini namun tidak ada satu pun jawapan pasti..pada ruangan Recent Referer ni akan dipaparkan URL blog yang paling banyak hits (mengikut fahaman aku la) atau betulkan aku kalau aku salah yer..tapi aku rasa ramai yang perasan kot atau buat-buat tak perasan mengenai ni..


Terdapat beberapa url seperti androind.info, androi.info, androine.info atau yang sewaktu dengannya masuk dalam list ni..bila klik url tersebut akan redirect pada forum bahasa ANGKASA RAYA yang sumpah sepatah haram pun aku tak faham..dan aku rasa url atau forum ni tak mungkin akan post benda-benda ngarut (lebih-lebih lagi dalam BAHASA angkasa raya diorang tu)..so macam mana diorang diletakkan pada ruangan RECENT REFERER ni? boleh jelaskan tak wahai pihak busuk..saya budak baru belajar...dan kalau kita masuk kat Forum tu pun aku rasa tidak ada benda pun yang boleh disharekan...

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
2 Comments

{ 2 Komen Membina!... read them below or add one }

Emma said...

hahhaha emma pun perasan tadi =)

Unknown said...

haha ..mungkin kita perlu rungkai misteri tersembunyi ni ..hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...