Edisi Paling Hangat! Senarai Akhir Top 50 Blogger of The Year!

Oleh Kaki Wayang on

Top 6

Perghhh memang hangat dan hebat-hebat blog yang bertanding dalam kategori Blogger of The Year kali ni..mana tak nya, promosi yang mereka jalankan bermacam-macam..tengok sahaja blogger EqbalZack..siap Aaron Aziz dan Menteri Besar Terengganu menjadi penyokong kuat beliau dalam usaha untuk meraih undi (Dah macam PRU pula) al-maklumlah Pilihan Raya Umum dah hampir direalisasikan..

Walauapapun tahniah kepada semua yang terlibat dalam pertandingan ini..boleh dikatakan blogger yang berada dalam Top 50 ni semua blogger yang hebat-hebat..kat sinilah ada Ben Ashaari, Lyssa Secret dan macam-macam lagilah..jom kita tengok lish terakhir Top 50 selepas tempoh pertandingan berakhir semalam..

Top 12

Top 18

Top 24

Top 30

Top 36

Top 42

Top 48

Top 50

Agak-agak korang siapa yang menang eh? Kita tunggu pengumuman rasmi dari pihak juri nanti yer..apapun tahniah dengan penganjuran pertandingan berkenaan..kenapa Blog Kaki Wayang tak join? Sebab kompom kalah dan tak de orang yang nak vote..Sebab? Sebab blog tak best dan teruk!

Sumber: Digi Wwwow

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
1 Comments

{ 1 Komen Membina!... read them below or add one }

RamRamCute said...

hebak hebak belako...good luck pada peserta

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...