Edisi Sukan Hangat! Nazmi Faiz Masuk Suratkhabar Portugal, Tapi Nape Dia Main Untuk Kelab Harimau Muda Singapura?

Oleh Kaki Wayang on


Pertamanya tahniah Kaki Wayang ucapkan kepada Nazmi Faiz, pemain bolasepak kebangsaan kita yang kini berada di Portugal dalam usaha beliau untuk mendapatkan tempat dalam kesebelasan utama pasukan..kini nama Nazmi Faiz meniti dibibir seluruh masyarakat Malaysia (macamlah satu Malaysia kenal dia huk huk)..


Nazmi Faiz kini mencetuskan fenomena terbaru apabila beliau muncul dalam satu artikel untuk suratkhabar Portugal..walaupun biasa tapi korang hengat korang mampo nak masuk paper Portugal...sedangkan nak masuk dalam paper Kosmo dan Sinar Harian pun payah..inikan pula paper Portugal...mmm kejap (maksud masuk paper tu maknanya artikel mengenai diri seseorang terpampang dalam paper)..

Tapi yang sengalnya kenapa dalam biodata ringkas yang terdapat dalam paper tersebut menyatakan kelab Nazmi Faiz adalah Harimau Muda (Singapura)..Harimau Muda tu betul dah tapi yang silapnya adalah Singapura..takpelah janji Nazmi Faiz dah menaikkan nama Malaysia di Portugal...Teruskan usaha anda..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...