Edisi Pengajaran! Apabila Alat Sulit Lelaki Menyentuh Alat Sulit Wanita... !

Oleh Kaki Wayang on


“Apabila alat sulit lelaki menyentuh alat sulit wanita secara haram, maka diharamkannya masuk syurga selagi dia tidak bertaubat.” Itu adalah kata-kata ustaz yang memberi kesan dalam hati seorang remaja bernama Aleena (bukan nama sebenar), 21 tahun.

Aleena dulunya seorang remaja yang liar dan sentiasa bergelumang dengan maksiat. Tapi selepas mendengar kata-kata dari ustaz "Jika alat sulit lelaki itu membenam dalam alat sulit wanita secara haram, maka tercabutlah semua amalannya…” tiba-tiba jiwanya semakin menggeletar.

Ketika itulah terbayang-bayang azab neraka. Aleena mahu bertaubat. Malangnya, Allah masih mahu mengujinya. Dia dirogol oleh seorang lelaki yang tidak dikenalinya dan mengandungkan anak lelaki itu.

IKUTI KISAH SELANJUTNYA DI SINI!!

Kredit: Ini Kisah Tia

P/s: Ingatlah wahai manusia, marilah kita sama-sama membanteras gejala bejat sosial seperti ini..jauhilah zina, jauhilah keseronokan yang singkat, hindari diri anda daripada dikuasai NAFSU yang tiada kesudahan..

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
0 Comments

{ 0 Komen Membina!... read them below or add one }

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...