Edisi Hangat! Kaki Wayang Mengumpul RM611.20 Dari Blog Denaihati, dipilih Top 10 Link Referrer dan Rakan Paling Mesra Blog Denaihati!

Oleh Kaki Wayang on

 

Alhamdulillah..nampaknya selepas Blog Kaki Wayang terpilih untuk menyinari dan menghiasi Majalah In-Trend EdisiMei 2012, rezeki Kaki Wayang semakin bertambah-tambah apabila terpilih sebagai Top 10 Link Referrer dan Rakan Paling Mesra Mac 2012..Siapa sangka blog buruk dan tak best langsung ni menjadi Top 10 Link Referrer dan Rakan Paling Mesra Blog Denaihati yang semua orang tahu blog DH merupakan sebuah blog yang begitu terkenal dalam dunia blog masa kini..

Bukan korang je yang tak sangka ("ade ke yang sangka") aku boleh termasuk dalam senarai Top 10 tu..aku sendiri tak sangka aku leh masuk dalam senarai tu..kalau sekadar termasuk dalam list tu tak pe lagi..ni tak..Blog Kaki Wayang merupakan Rakan Paling Mesra Blog Denaihati dengan menyumbang sebanyak 30,560 trafik untuk blog beliau..cuba korang bayangkan banyak tu trafik yang dapat disumbangkan dari blog aku..MEMANG TAK SANGKA..

Kalau korang macam agak-agak tak percaya dan tak puas hati..korang pegi kat link ni..BLOG KAKI WAYANG MENGUMPUL RM611.20 DARI BLOG DENAIHATI!.. Walau apa pun terima kasih buat Denaihati apabila memberi peluang buat julung kalinya dalam sejarah Blog Kaki Wayang dengan mendapat penghargaan setinggi ini..

Bila tengok blog-blog lain..mak aih..semuanya power dan hebat-hebat..terasa kerdil pula apabila berada dalam kalangan BLOGGER-BLOGGER hebat yang lain..aku ni siapa? Blog ni pun tak pernah masuk dalam bloglist blog sesiapapun sebab blog yang tak best..tapi masih mampu sumbangkan trafik sebanyak itu..dah lah Denaihati tu baik orangnya..wahh bulan MEI ni memang bulan rezeki akulah..Alhamdulillah syukur kepada Allah kerana memberikan rezeki sebanyak itu..

P/s: Dah lebih 20 kali dah baca blog DH terutama artikel TOP 10 tu sebab masih tak percaya!

Mengenai Penulis:

Kaki Wayang mula terlibat dan serius dalam dunia penulisan kreatif sejak tahun 2006. Beliau juga terlibat dalam penciptaan lagu dan lirik lagu Nasyid dan pernah menjulang nama Politeknik Muadzam Shah apabila menjuarai Pertandingan Lagu-lagu Patriotik di PNM, Kuala Lumpur pada tahun 2007.

Ikuti perkembangan terbaru beliau melalui @ Blog Paling Hangat! | Facebook

Comments
6 Comments

{ 6 Komen Membina!... read them below or add one }

Unknown said...

besnye...thniah yer..

Admin said...

Tahniah tahniah .. :) terbaekkkkk

Kaki Wayang said...

Terima kasih Syue...

Kaki Wayang said...

Alaaa Abg HH pun penah menang juga kan...Alhamdulillah rezeki Azri kali ni..

Emma said...

yeayyy boleh blanje makan=)

Kak Nam Kepoh!! said...

tahniah ye ...blh la jd blogger popular pas ni..hehehehe

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...